14 Kasım 2009 Cumartesi

ben bu ay büyürüm...



Gözlerini kapatıp ,rüzgarı dinlersin…yüzünde değişik bir ifade ve kulaklarında afif bir uğuldama olur.sakin..kararlı ve huzurlu…o an kafandaki tüm karışıklıkları unutur..farklılaşırsın hayata…sinsi bir gülümseme dudaklarında..
Ayakların basmaz olur o an toprağa…tabandan yüksek..tavandan ayrı uçarcasına..
Bakısın değişir birden …aklın değişir..teninin hissettiği..gözünün beğendiği..kalbinin tattığı her şey değişir…farkındasındır da bu değişimi…seversinde…kontrolsüzlük içinde bir kontroldür birazda…biraz da anlamaktır..ve biraz daha bilmektir isminin ne anlama geldiğini..
Kelimeler biraz daha kelime…cümleler daha noktalı olur..
kalbin eskisi kadar hızlı çarpmaz yaşama…ama istediğinde budur aslında…dingin sohbetlerde…loş mekanlarda bulursun varlığını..şaşırırsında seversinde…fizyolojik bir değişimden fazla sey anlatır bu rüzgar..algılarını hiç açmadığın kadar açar dinlersinde..
daha katı olursun birçok konuda ve daha anlayışlı…yeni tabular insaa etmeye başlarsın kendine..ama her tuğla senin eserin olur …yavaştır bu rüzgar..sinsidir .haylazdır..kararlıdır..
korkuların da farklılaşır…hiç düşünmeden koştuğun yollara adım atmaya korkarsın…ama bakışların hala aynıysa biraz gülümser yürürsün daima...
sonra bir adam derki..büyüyorsun sen…biliyorsundur..ama ilk defa duymuş gibi yaparsın..

ben her kasımda büyürüm..ilginç bir özellik değildir..büyüme sekilerline göre derecelendirilir..bu kasım ben hiç beklemediğim bir şekilde büyüdüm…şimdilerde ise sonbaharın sarısının kırmızısının gelmesini bekliyorum..rüzgarı yüzümde hissederken..ayaklarımın altında yapraklar olsun istiyorum..

1kasım 2009 ‘a ithafen..

2 yorum:

  1. bu kasımda daha güzel dogdun.
    hepimize iyi geliyor sonbahar
    yarı ölü yarı canlı ama her zaman ayakta cünkü sonbahar.
    dedim ya bahar adı üstünde.

    YanıtlaSil

sen bensin bende sen artık...

sen bensin bende sen artık...