14 Kasım 2009 Cumartesi

Gipsy..

Ey düşlerimdeki sevgili
Sensiz çok içtiğim geceler oldu ve yalnız
Her yudumda sana bir isim aradım samanlığımda
Her şarkıda ayrı bir ton bastım senin için
Her sözü aldım içimde büyütüp yetiştirdim
Ey düşlerimdeki sevgili
Sensiz bir adım attım hayat denilen bu oyuna
Her yanağım ıslandığında özledim bekledim
Her çağresizliğim de hissettim sevdim
Her dokunuşta aradım üzüldüm

Çok mu saçmaladım çok mu abartım melankolikliğimi
Oysa sadece bir şey aradım…
Belki çok erken aradım beklide sabırsızım
Ama tüm hücrelerim de özledim …..


Ey düşümdeki sevgili
Aşkımı vermedim verdiğimdeyse bencildim
Ama bil ki sadece seni bildim seni sevdim
Tüm saf kırıklıklarım ve tüm saf mutluluklarımla….


…çingenen….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen bensin bende sen artık...

sen bensin bende sen artık...