10 Mart 2011 Perşembe

...LEİLEL...



Yürüyorum boş sokaklarda
Hayatımın ücra kıyılarında
Görmeye değmeyen
Korkmaya gelmeyen
Hayaller rotasında
Üstüme uzanan çağresizlik kokusunda
Anlamlı fikirler buldum
Tarifi uzaklarda
Aynadakinin kim olduğunu çözemedim
Bir kıristal ışığında
Çocuksu bir mutluluk aradım
Karmaşık yaşamda.....
......Bu dünya yaşamak için biraz dar galiba........
Bir isim buldum kendime
Kendi hayal gücümde
Başka şehirlerde vardı nefes almaya olanaklı
Tüm rotarlı yolculuklar ardında
Bilet bile bulamadım,bir tren istasyonunda
Tavuzkusu renkli bir rüyada
Kaybolduğum anda
Bir ses duydum uzaklarda
Kendini bulmayı anlatan bir masalda
........Bu dünya yaşamak için biraz dar galiba........


........Oysa yaşamam için huzur yeterdi bana..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen bensin bende sen artık...

sen bensin bende sen artık...