14 Haziran 2010 Pazartesi

Söylemek İstedim



Seni düşünüyorum.uzun seyehatler boyunca.


Yanlız kaldığım her saat başlarında.


Okadar çok ki seni düşünme ihtimallerim,doldurabileceğim sayfalardan fazla.


Aşk geliyor seni düşünce aklıma.


Bana bakışın geliyor, gözlerin elmas gibi parlarcasına.


Sevişin geliyor beni , dinlenmek dahi istemeden koşarcasına.


Saflığım geliyor seni düşünce aklıma.


Hiç bir ihtimalden korkmadan,seni sevişim çocukçasına.


Sana dokunuşum ,kafamda hiç bir soru işareti olmadan beyaz sayfalarca.


En saf ve en bilinçli duygularımla.
Elini tutmayı bıraktığım gün,korkularımın çınarlar gibi olduğunu görüyorum hayatımda.


Şimdi bana sevgiyle açtığın kollarına koşamıyorsam ,bu korkulardandır aslında.


Anlamanı beklemiyorum bu nedenleri ,henüz zaman aşımına uğramamış hayatımızda.


Ama bilki sevmediğimden değil sevgilim , sevgimden gebe korkularımda.


O gün geldiğinde anlayacaksın , sana koşmamak için engellediğim bacaklarımıda.


Bu kalp hala atıyorsa ,kalbinde hissettiğim benliğimin arzusuyla...


Seni çok Seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen bensin bende sen artık...

sen bensin bende sen artık...