11 Şubat 2009 Çarşamba

ben buldum ...ben buldum......


Bu gece değişik bir gece,20yılın içinde…
Küçük bir kentin ıslak sokaklarında…
Soğuk bu gece senin sıcaklığın içimde…
Makyajım yok bu gece benzim soluk …
Ürkek …
Seni ne kadar sevdiğimi haykırdığımda …
Bu küçük kentten aşar sesim yankılanır…
7bölgede…
Senin için yapmadıklarımı anlatıyosun ya
Yıkılıyor kalbimdeki kuleler.şehirler…
Halbuki verebileceğim her şeyimle seninim
Ne biliyim …
Kum kadar çok..güneş kadar büyük işte..
Tüm kalbimle benliğimle…
Artık korkar oldum sevgimden..
Seni öpmekten sevmekten..
Ben olmaktan çıktım senin içinde..
Gel bak şu halime..susuzum yağmurun içinde..
Yorgunum kalbimin aşkının selinde…
Şaşkınım senin tüm faaliyetlerinde…
Korkuyorum yapabileceklerimin bilinçliğinde…
Hayatın sürükleyiciliği ve insanoğlunun yön verici gücünde…
Aşkım mı beni böyle söylettiren..sen mi..sevgim mi?
Halbuki sevgimin gücüne şaşırarak sevdim seni…
Kendime inancımı aşarak tuttum ellerini…
İçimi titretti sesin...çok hoştu bana dokunan elin..
Kulağımda çınlayan sevgi sözlerin..
Sen hissetin mi bilmezliğimi..duydun mu dilimden dökülen sevgimi…
Anlayamadım aşkını…senin içindeki aşkın anlamını…
Çözmeye çalıştıkça yordun beni..
Rüyamda gördüm seni..
Elinde bir neşterle aldın kalbimi…
Kanıyor..canım yanıyor..
Bu rüyayı kanda bozmuyor..
Suya anlatıyorum seni..çözmüyor...
Uyanıyorum geçmiyor..
Defalarca ölüyorum…bana her bakışında …
Sevgimden mi..bana kasteden korkumdan mı…zamandan mı bilmiyorum..
Ama artık…
Senin durgun sularında boğuluyorum!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen bensin bende sen artık...

sen bensin bende sen artık...